6 April 2008

Börjar med att gratta min tränare Daniel i efterskott ! Grattis på 25års dagen danne !


Idag har jag inte gjort så mycket, var och shoppade lite med pappa, saker till badrummet som snart är klart :), pluggar som en tok har jag också gjort idag vilket är skönt nu när jag är klar med nästan allt :D och även kollat på Hammarby-GUIF på tv som Hammarby tillslut vann med en boll, men ledde med 17-11 i halvtid och tappade matchen totalt i andra halvlek.. men vann ändå tillslut :) ja det är väl allt jag har och skriva idag, morgon dagen består av skola 8-16.35 med halv tema dag om droger vilket ska bli intressant. sen direkt efter skolan till träning med små tjejerna , sen hem äta plugga och sova.. Hoppas med att hinna med lite shopping till Åre efter skolan. Hörs i morgon, Pusspuss

Grekland: 116 dagar kvar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0