5 April 2008

Hej allesammans :) har inte haft tid att blogga under dagen så nu kommer mitt inlägg.

Vaknade som sagt upp runt 9 tiden, klädde på mig och åkte till idrottshuset och dömde små barn vilket gick riktigt bra tycker jag :) Mina små tjejer spelade även idag och vann alla tre matcherna :) Ni är underbara tjejer, blev hämtad av pappa vid idrottshuset åkte hem och var hemma ungefär 30 min innan jag pappa och mamma åkte tillbaka till idro för att hämta pengarna, åkte till bauhaus och handlade lite och sedan till willy´s och sen hem :)

Har kollat på Eva och Adam med min syster idag igen :) och ätit en underbar middag med familjen :) Nu väntar massa godis och filmen Flickan i källaren på mig och syrran :) Hörs i morgon, Pusspuss !

Grekland: 117 dagar kvar !

image122

MUMS :) Ha en super bra kväll allesammans :) <3

Kommentarer
Postat av: Sofia G

GUMMAN SAKNAR DIG SOM TUSAN!
KOM HIT NU ! (L)(L) , vetu hur det blir med sm?!

2008-04-06 @ 14:12:57
URL: http://sgrandell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0