31 Mars 2008

Grattis Simon sötnos och Micha älskling på era 18 års dagar !  :) <3  



Hej allesammans, vaknade upp runt 7 tiden vilket var väldigt skönt men lite sovmorgon.. Fick skjuts av pappa till tåget och åkte mot skolan. Mötte upp min underbara älskling Mira i älvsjö, blev sjukt glad att få se henne igen. Hade faktiskt inte sätt henne på ungefär 2 veckor !! Åkte till skolan och hade handledning med Maria vilket gick riktigt bra, mycket positivt :) 

Var i skolan till ungefär halv5 då vi slutade och jag åkte till idrottshuset för träning med mina små tjejer. Åkte med Ebba och hennes mamma hem, och gick direkt ut på en lite promenad till ICA :) Kom hem och syrran hade gjort middag till oss :) Så vi åt och kollade på TV samt att jag skrev klart mitt och Carro´s arbete till vinterutbildningen :) Sen blev det dags för att sova :)

Pusspuss

Grekland : 122 dagar kvar  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0