28 April 2008

Hej allesammans, gårdagens inlägg kommer nu istället som ni märker. Jag var på tok för trött igår för att göra något alls så jag gick och la mig kl 8.

Till gårdagen då, började med att försova mig totalt ! Vaknade runt 30 min innan jag var tvungen att gå, men snabb som jag kan vara ibland så hann jag alldelse precis i tid. Mötte upp Mira i älvsjö runt 8 tiden och tog tåget mot skolan. Började skoldagen med Engelska Nationella uppsats skrivning vilket gick helt okej :) Eller det kändes bra i alla fall hur det sen gick är en annan sak..

Hade nu en lååång håltimma fram till 11.15 så vi gick ner och åt lunch som idag var fyllda schnitzlar(stavning?) med ris och bea sås och Pizza :) Mycket gott :) Hade naturkunskap i 1 timma och 15 minuter som var lite som vanligt, inte så mycket plugg.. En del hade redovisningar och vi andra lyssnade..

Nu hade jag ännu en låång håltimma eftersom musikläraren var sjuk så nästa "lektion" för mig var åk9 dagen kl 15. Så jag och matthias gick och satte oss i biblioteket för att plugga vilket gick helt okej.. Mötte upp de få 9orna som kom och gick ner till lilla aulan.. Hade en kort presentation om idrottsprogrammet följt av en fika i matsalen och sedan aktiviteter nere vid magelungen, Parfotboll och golf. Vilket gick helt okej det också eller vad säger ni i mitt lag ;)

Blev hämtad vid farsta hallen av pappa och åkte hemåt, stannade en snabbis vid idrottshuset och hämtade nycklarna eftersom det var våran tur att låsa idrottshuset.. Kom hem och mamma hade gjort klart middagen, som bestod av stekt potatis och schnitzel riktigt gott :) Efter detta gick jag och la mig och kollade på tv och somnade.

det var min dag i stora drag :) Pusspuss

Grekland: 92 dagar kvar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0