26 April 2008

Hej allesammans :) Just nu sitter jag i köket med min laptop och ska fixa undan lite efter middagen. Dagen idag var riktigt mysig. Gick upp runt 10 tiden, städade lite, gjorde mig i ordning och åkt till stan för att möta min älskade Mira. När jag kom in till stan så regnade det ! Något det inte gjorde hemma hos mig. Men men, jag och Mira gick först till intersport eftersom hon skulle köpa nya löparskor sen efter det så gick vi till Kófi och fikade. Efter ett tag kom även Matte och gjorde oss sällskap.

Riktigt mysigt att bara få sitta där, fika och prata av sig en massa. Älskar det med både Mira och Matte, två personer man alltid kan prata med om allt möjligt ! Efter att ha suttit där i ungefär två timmar så var det dags för mig att bege mig hemåt och Mira och Matte hem till Mira. Så vi skiljdes utanför Åhléns, jag gick mot pendeln och de mot hötorget. Åkte hemåt, gick till pressbyrån i Tumba för att kolla om Pappas tidning hade kommit in vilket den inte hade gjort, tog bussen till ICA och köpte wienerbröd till efterrätt :) Gick hemåt och plockade med mig lite blommor till mamma och pappa :)

När jag kom hem hade de redan börjat äta eftersom de skulle köra syrran till jobbet, jag gjorde dem sällskap och överraskade med fika vilket uppskattades :) Just nu sitter jag som sagt i köket och ska fixa undan lite. Mamma och pappa är väl hemma om ett tag när de har lämnat av syrran som ska jobba natt :) I kväll blir det bara film mys :) Ska nog se filmen Ett öga rött. Hoppas den är bra :) Vi hörs senare, Pusspuss

Grekland: 95 dagar kvar !

Jag och min älskade Mira
image193

Kommentarer
Postat av: mira!

jättemysig dag gumman! tack :)

snygg bild förresten... tack för den ;)

2008-04-27 @ 17:36:43
Postat av: Nattis

du är alltid lika fin hjärtat (L)

2008-04-27 @ 21:16:46
URL: http://ndahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0