25 April 2008

Hallå allesammans :) Hur svårt är det att vara glad när det är sånt underbart väder hela tiden?! Man blir så glad och lycklig :)

Gick upp hyfsat tidigt idag, gjorde mig i ordning och åkte till skolan, mötte upp Sara utanför skolan och käkade lunch tillsammans med henne, Antonia, Kristin, Rasmus, Chrille, Castillo och sen gjorde även Becca oss sällskap.

Efter ett tag så märkte vi att vi helt plötsligt hade börjat och stressade upp till klassrummet men som tur var va även Christina våran sam lärare försenad idag :) Hade sam lektion där vi hade eget arbete vilket var riktigt skönt, jag och Micaela bestämde oss för att sätta oss ute och arbete i solen :)

Efter lektionen så gick vi upp till centrum och köpte glass :) Ja, idag igen. Super mysigt, hade sedan matte lektion som gav mig väldigt mycket faktiskt. Hade genomgång av vad som kommer på nationella provet hela lektionen vilket var riktigt skönt. Efteråt så gick jag och Sara till pendeln för att åka hem, mötte upp Mamma i Älvsjö och fick sällskap den biten hem :) Kom hem, bytte om och åkte och handlade lite med familjen. Nya skor blev det för mig idag :) Tygskor från Stadium riktigt söta tycker jag :)

Kom hem, packade upp allt vi handlat och kollade på handbollen. Avgörande semi 5 mellan Sävehof och Ystad som Sävehof vann med 25-21 om jag inte minns helt fel och är därmed Hammarby´s motståndare i SM finalen på torsdag.

Nej nu ska jag äta middag, kyckling gyros MUMS och sen kolla på Laguna Beach med syster min och sova hyfsat tidigt idag.
I morgon blir det mys dag med min älsklings Mira och även en lite löprunda på morgonen :)

Hörs i morgon, Pusspuss

Grekland: 96 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0