15 april

Hej, här kommer Nattas andra dag från Åre.

Ingen skidåkning för mig idag har fortfarande ont i knät, men jag gick ändå upp med de andra i morse.
Gick över till Saras stuga eftersom hon inte heller skulle åka skidor idag. Vi satt och prata lite och bestämde oss för att gå till ICA tillsammans vid 12 tiden.
Jag gick tillbaka till min stuga, diskade och städade lite innan jag gick ut och sola och för att lyssna på Magdalena Graafs " Det ska bli ett sant nöje att döda dig".
Jag pratade även med min bästa vän Christian och runt 12 kom Sara och vi gick till ICA.
En timme senare var vi tillbaka och jag gjorde lunch till oss båda, Romana soppa blev det :) det var trevligt att ha lite sällskap :)
Sara gick sedan tillbaka till sin stuga och jag satte mig på balkongen igen för att sola och fortsätta lyssna på boken. Jag solade en stund innan jag kröp ner i sängen och somnade. Jag sov tills Micaela kom tillbaka ifrån backen. Resten kom strax efter henne, de dusch och Hanna lagade mat. Spagetti och köttfärssås gjorde hon, riktigt gott.

Efter middagen hade vi psykologi lektion och pratade lite om dagen.

Just nu kollar vi på Parlamentet, fast det är bara jag, Micke H, Hanna och Chrille som tycker att det är roligt :P
Nu får det räcka för idag, men vi hörs imorn.

Puss Nattis 


Kommentarer
Postat av: Sofia G

kom hem snart (L)

2008-04-20 @ 01:49:07
URL: http://sgrandell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0