14 april 2008

Hej, det är jag, Alexandra, som bloggar åt Natta idag igen :)

Första dagen i Åre:

Idag har det varit en jätte rolig dag men jobbig. Jag vakna runt 7:30 efter 2 timmars sömn, vi kom till Åre vi 03:00 i går kväll :(

Idag har vi varit i backen och åkt skidor från 9 till 17 och jag gjorde illa knät idag :( men men...
SKIDOR är inte Nattas grej :P //Alexandra

Vi kom tillbaka till stugorna, lagade middag och sen hade vi lite genomgångar/lektion men nu sitter jag, Rasmus, Micke K, Micke H, Krille och Hanna och ser på en skräckfilm, fast jag tror att jag ska gå och sova.
Vi hörs i morgon

Puss Nattis

Nu ska jag, Alexandra, fortsätta kolla på Prison Break :D


Kommentarer
Postat av: Sofia G

Hoppas att det inte blev allt för allvarligt med knät gumman. vi har något gemensamt skidor är inte riktigt din och min grej, handboll för oss:P:D
Lycka till och ha underbart i åre!

2008-04-15 @ 19:40:04
URL: http://sgrandell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0