13 April 2008

Hej allesammans.
Just nu sitter Nathalie på en minibuss på väg till Åre, så hon ville att jag skulle skriva åt henne.

Jag befinner sig just nu i ljusdals kommun och har väl 4-5 timmar kvar innan de är framme i Åre.

Dagen har väl varit lite så där. Började med att vi samlades vid Tullfritt inne i stan och Tommy kom med sin minibuss och Anders med sin så kallade minibuss som var en helt vanlig personbil.
Det blev snabbt panik om hur all packning skulle få plats.
Efter lite om och men så kom nästan all packning in i bilarna, så Anders och några i klassen fick åka hem till Emmy för att låna deras takbox så att vi skulle kunna få plats med all packning.

Vi andra började åka och stannade vid en bensin station i Knivsta för att vänta in de andra. Efter 2 timmars väntan så kom de och paniken kom tillbaka då all packing fortfarande inte fick plats.
Tillslut blev det så att Matte och Axel fick åka med Emmys föräldrar tillbaka till Stockholm och ta natttåget som går 12 i natt upp till Åre.

Vi andra kom i väg och åkte i ca 2 timmar innan vi stanna i Tönnebro för att äta. Vi är som sagt nu i Ljusdals kommun och hoppas på att vara framme vid 2-3 tiden.

Jag har som tur en ljudbok med mig, Magdalena Graafs bok. Tur där asså :)

Ni får ha de så bra, så kanske vi hörs imorn om Alexandra vill skriva i bloggen.
Puss Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0