11 April 2008

Hej allesammans :D hoppas ni har en trevlig fredags kväll, själv går jag runt här hemma lyssnar på ljudbok och packar inför Åre :D

Dagen idag då.. började dagen med träning i morse 8-10 helt okej, sen samhälle och sist matte lektion..
Riktigt skön dag i skolan idag, åkte direkt till pappas jobb efter skolan för att åka och hämta farmor hemma hos farmor och farfar. Åkte med farmor till hallunda centrum där hon skulle till apoteket och sen ica för att handla lite. Körde hem henne och träffade farfar, som mådde mycket bättre nu men var dock helt blå från under naveln ner till låren och hade lite ont runt operationsärret.

Åkte hem, kollade lite på tv och ja så klart somnade jag i sängen.. blev väckt av mamma och pappa när det var dags att åka och handla. Köpte all mat jag behövde till Åre och lite till. åkte hem och åt hemmagjord pizza med resten av familjen. :) super mys ! just nu springer jag som sagt runt och packar :) ska fortsätta med det nu :)

För er som inte vet så åker vi till Åre på söndag med klassen och ska ha våran vinterutbildning :) ska bli helt sjukt kul :) Men vi hörs i morgon, Pusspuss !

Grekland: 110 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0