10 April 2008

Sjukt seg dag idag, vaknade upp runt 05.40 gjorde mig i ordning och åkte hem ifrån med pappa runt halv 7 tåg tåget från tumba till älvsjö mötte upp mina underbaraste vänner Mira och Matte, tog tåget till farsta strand och på tåget fanns även söt sara :) gick till skolan åt frukost, hade svenska/engelska, psykologi, och sen hade jag och carro redovisning på vårat natur och friluftsliv och ett par till sen slutade vi.

Åkte till pappas jobb och åkte hem med honom, stannade hemma från 95 träningen orkade inte idag så jag har plockat lite med sakerna till åre och sen inte så mycket mer.

Ska nu ren bädda sängen, duscha och sen sova. Hörs i morgon, Pusspuss !

Grekland: 112 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0