1 April 2008

Grattis Nathalie Castillo på din 18 års dag ! :) <3


Dagen idag då.. Gick upp någon gång runt 5 tiden och gjorde mig i ordning för träning, åkte hem ifrån med mamma och pappa runt halv 7 och tog tåget som gick 6.47 tillsammans med mamma. Vi hade sällskap till älvsjö där det var dags för mig att gå av och byta tåg. Tog tåget till Farsta strand och sedan promenerade jag till hallen för att ha handbolls träning. Kom dit ungefär 20 minuter innan och kunde då ta det lugnt :) efter ett tag kom carro så slapp jag sitter där ensam då :p Resten kom och tillslut kom även Annika :) Och lite senare Kalle Ström med sin kompis Mikael från RIK. Det blev Kalle och Mikael som höll i dagens träning, vilken jag tycker var riktigt bra och rolig.

Hade nu 2 timmar till nästa lektion så jag och carro tog det lite lugnt i omklädningsrummet och gick för att äta lunch. men hade dock ändå 1 timma kvar tills lektionen började. Hade matte som var i princip allt annat än matte lektion för oss :p kunde inte riktigt koncentrera oss idag men det gick ändå, hade mentorstid efteråt och slutade sen. Åkte till pappas jobb och var där en stund och åkte sedan hem för att hämta Alexandra och vidare till apoteket eftersom hon har fått ögoninflammation. Kom hem, åt middag och satte mig för att plugga, kollade även på handbollen som var på TV mellan RIK och Ystad, en match som Ystad vann med 31-21. Och även Hammarby vann sin match idag mot GUIF med 33-27. Nej nu ska jag faktiskt snart sova, upp tidigt och träna igen :) Pratar även med en söt person på MSN just nu ;)

Hörs i morgon, Pusspuss

Grekland: 121 dagar kvar !

Kommentarer
Postat av: Orsaa

om alla undrar vem hon pratar om hela tiden heter han linus ;)

2008-04-01 @ 22:26:55
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott :) Ses nere på träningen ikväll kanske? Det är löpning för hela slanten.. Kraam

2008-04-02 @ 09:56:07
URL: http://staaaajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0